SLUIT

Helpcenter

Meest gestelde vragen

  • Ik het een fout gemaakt, wat kan ik doen?
    Als je een fout hebt gemaakt in een factuur kun je twee dingen doen. De factuur crediteren (de aanbevolen methode) of je kunt deze aanpassen. Let op; volgens de regels van de belastingdienst mag je een factuur niet meer aanpassen zodra deze is verstuurd.
  • Kan ik facturen inplannen en op een later moment versturen?
    Ja je kunt tijdens het maken van de factuur kiezen voor een latere datum. Als je dat doet wordt de factuur automatisch pas verzonden op die datum. Ook wordt het factuurnummer pas dan ingevuld. Dat zodat de factuur autmatisch aansluit op jouw reeks ook als je tussentijds nog andere facturen hebt aangemaakt.
  • Kan ik een externe partij (bijvoorbeeld mijn boekhouder) toegang geven tot mijn administratie?
    Ja, bij de instellingen van je account kun je aanvullende gebruikers koppelen. Het maakt niet uit als dat e-mailadres tevens aan een ander bedrijf is gekoppeld. Die gebruiker krijgt dan simpelweg toegang tot meerdere bedrijven vanaf 1 account.
Zoek je vraag

Chat met een medewerker

Er zit tussen 09:00 en 17:30 altijd iemand klaar om al je vragen direct en live te beantwoorden!

Start een gesprek

Stuur ons een bericht

Stuur ons gerust je vraag of opmerking. Ieder bericht wordt uiterlijk de volgende werkdag beantwoord!

Stel je vraag

Help video's

Om het nog makkelijker te maken hebben we enkele video's van de belangrijkste pagina's van Stuurjerekening.nl gemaakt. We hebben video's van de volgende pagina's:

Bekijk video's

Video's

Mijn dashboard

Mijn rekeningenoverzicht

Mijn productenoverzicht

Mijn klantenoverzicht

Een factuur maken