SLUIT

Helpcenter

Meest gestelde vragen

  • Kan ik een klant buiten Nederland toevoegen?
    Ja je kunt gewoon buitenlandse adressen toevoegen. Let op; de adressering op de facturen is op dit moment volgens de Nederlandse regels. In sommige landen worden er aanvullende gegevens verwacht.
  • Ik wil mijn facturen zelf verzenden, is dat mogelijk?
    Ja, je kunt er ook voor kiezen om de facturen niet via ons systeem te laten verzenden. Kies dan voor de optie om de factuur alleen te downloaden. Je kunt deze dan zelf versturen (of printen) op de manier zoals jij dat wilt
  • Kan Stuurjerekening.nl gekoppeld worden met een bank om betalingen te verwerken?
    Nee op dit moment is het nog niet mogelijk om geautomatiseerd betalingen te verwerken.
Zoek je vraag

Chat met een medewerker

Er zit tussen 09:00 en 17:30 altijd iemand klaar om al je vragen direct en live te beantwoorden!

Start een gesprek

Stuur ons een bericht

Stuur ons gerust je vraag of opmerking. Ieder bericht wordt uiterlijk de volgende werkdag beantwoord!

Stel je vraag

Help video's

Om het nog makkelijker te maken hebben we enkele video's van de belangrijkste pagina's van Stuurjerekening.nl gemaakt. We hebben video's van de volgende pagina's:

Bekijk video's

Video's

Mijn dashboard

Mijn rekeningenoverzicht

Mijn productenoverzicht

Mijn klantenoverzicht

Een factuur maken