SLUIT

Helpcenter

Meest gestelde vragen

  • Kan ik facturen inplannen en op een later moment versturen?
    Ja je kunt tijdens het maken van de factuur kiezen voor een latere datum. Als je dat doet wordt de factuur automatisch pas verzonden op die datum. Ook wordt het factuurnummer pas dan ingevuld. Dat zodat de factuur autmatisch aansluit op jouw reeks ook als je tussentijds nog andere facturen hebt aangemaakt.
  • Ondersteund Stuurjerekening.nl eFactureren?
    Bij het versturen of downloaden van een factuur heb je de optie om een UBL bestand te genereren. Deze kun je gebruiken om te uploaden in jouw boekhoudsoftware of het dashboard van de overheid.
  • Zijn de facturen per post inclusief marketinguitingen van Stuurjerekening.nl?
    Nee, de facturen worden verzonden in blanco enveloppen. De factuur zelf bevat alleen jouw eigen geüploade logo.
Zoek je vraag

Chat met een medewerker

Er zit tussen 09:00 en 17:30 altijd iemand klaar om al je vragen direct en live te beantwoorden!

Start een gesprek

Stuur ons een bericht

Stuur ons gerust je vraag of opmerking. Ieder bericht wordt uiterlijk de volgende werkdag beantwoord!

Stel je vraag

Help video's

Om het nog makkelijker te maken hebben we enkele video's van de belangrijkste pagina's van Stuurjerekening.nl gemaakt. We hebben video's van de volgende pagina's:

Bekijk video's

Video's

Mijn dashboard

Mijn rekeningenoverzicht

Mijn productenoverzicht

Mijn klantenoverzicht

Een factuur maken